2012. március 20., kedd

Tavaszra várva

Végre itt a jó idő! Készülünk a gyerekekkel húsvétra, dekoráljuk a lakást.Elkel néhány új dísz.A nappaliba készítettem egy kis terítőt, ezen már kinyíltak a virágok.
A Praktika márciusi számában jelent meg ennek az evőeszköztartónak a leírása.Nagy sikere van, már többet is készítettem belőle.Ez egy munkatársamnak készült és mellé egy kenyértartó kosárka, amibe húsvétkor akár tojást is lehet tenni.
A Tilda nyulat egy másik munkatársamnak készítettem, a maradék anyagból még kitelt egy kenyértartó kosárka is.

Szintén a Praktikában láttam a fakanál nyulakat.Benedeknek annyira tetszett, hogy eggyel meg sem elégedett.Sőt, kéri a következőket. Na , de ki bírja ezt fakanállal??
A kis maroknyúllal már több helyen is találkoztam az interneten, én sem maradhattam ki az elkészítéséből.
A cserepes Tilda nyulak a nagy kedvencek, de még titok, hogy kik kapják ajándékként húsvétkor...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése